Friday, March 9, 2012

BBM Baru Saya

Hobi saya----> buat BBM. Hari ini, saya dah siapkan satu lagi BBM (Bahan Bantu Mengajar) untuk suku kata KVKK, dan perkataan yang mempunyai suku kata KVKK. Nak tengok BBM baru saya??? Ni dia......


Ni la BBM saya yang baru siap pagi tadi, khas untuk
P&P naik cuti sekolah nanti. Ada 2 saiz, yang besar untuk guru,
yang kecil untuk murid. 
Ada cara macam mana nak guna BBM saya ni, caranya macam ni :--->;




-Ada 3 slide dalam kad imbas ni, slide pertama suku kata KVKK, slide kedua gambar bagi perkataan yang mempunyai suku kata KVKK, dan slide ketiga ejaan bagi perkataan tersebut. Contoh kat atas ni, slide pertama suku kata 'sang', slide kedua adalah gambar 'pisang' dan slide ketiga adalah ejaan bagi perkataan 'pisang'.




Yang ini baru suku kata untuk 'ang'... suku kata 'ing', 'ung', 'eng' dan 'ong' dalam proses.... 

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...